fredag 8 januari 2010

Kallt kallt kallt

Jag fryser. Jag fryser. Jag fryser. Tänker inte skriva här hur kallt det var på jobbet idag. Men det var kallt. På slutet hade jag fingervantar med en bit av pekfingret framme. Är kall ända in i benmärgen trots jag varit hemma i en och en halv timme. I morgon ska jag ha benvärmare på mig. Det är väl runt -30 här nu och jag börjar att tröttna. Kollat skor till Ester på nätet men det är svårt att veta vilka man ska köpa. Dom är ju inte billiga precis. Funderar om det är bäst att någon stickar typ som sockor utan fot. Äh, jag vet inte. Jag vet bara att Ester måste ha för det funkar inte längre. Hon bajsar knappt för hon fryser så när hon står still och inte rör på fötterna. Vill inte ha en hund med förstoppning. Nä, nu skickar jag efter ett par. Skiter i hur dyra dom blir. Hundfan måste ju ha en chans att kunna skita ju.

1 kommentar:

Kanelbullen sa...

Babysockor kanske?