tisdag 3 maj 2011

Jag

Folk har bakning som intresse och dom är duktiga på det. Folk gillar att laga mat i en massa timmar och är duktiga på det. Folk inreder och fixar och är så duktiga på det. Folk tränar sina hundar och är så duktiga på det. Folk är hurtiga och springer och promenerar och är duktiga på det. Folk bantar och går ner i vikt och är så duktiga på det. Folk städar och putsar och är så ordningsamma. Folk har mål i livet och når fram till dom. Folk är så himlans bra. Och sen är det jag. Jag har inget speciellt intresse. Jag är inte duktig på nåt speciellt alls. Jag har inga speciella mål att uppfylla i livet. Jag gillar bara det är lugnt och skönt och att livet går sin gilla gång och utan några bråk eller orosmoment. Att få vara lycklig och friskt och glad och trygg och älskad. Det är viktiga byggstenar i mitt liv. Jag är inte ens någon intressant person som kan mycket om massor, som bråkar och ställer till, som sprider osanningar och pratar skit. Skandaler är sällsynta Jag är jag. En tråkig en. Är nog därför jag inte har en massa vänner och därför jag är den eviga singlan. Jag är för tråkig.

4 kommentarer:

Therese♥ sa...

DU är underbar Malin. ALLA älskar ICA-Malin. Så är det bara!

LiNdA sa...

Du är absolut inte tråkig. Eller jo ibland ;oP
men Du är den bästa Malin, som är en jävla höjdare på snickra ihop egna lösningar på saker och ting, jag blir imponerad över hur händig du faktiskt är.
Du är även en Som finns där, som ställer upp, som har ett STORT hjärta.
Så skitsamma om du inte har massa intressen, du är du, En Bästa Du <3

Ellie sa...

Du är inte alls tråkig Malin!
Jag tycker om dig för den du är och inget annat.

Kram <3

Kanelbullen sa...

Men vi älskar dig! =)