onsdag 4 maj 2011

Herregud!

På jobbet idag stod det en tant med rumpan i vädret medans hon kollade på blommorna som stod nära golvet. Hon stod väldigt dumt nämligen precis där man går in i själva affären. Där vippgrinden är. Då kom det en farbror med en kundvagn. Han stannade och vänta på att tanten skulle ställa sig rakt igen. När hon inte gjorde det så tog han fart med vagnen och går fort fort mot tantens rumpan. Som tur är så råkar han köra in i räcket som finns före. Hade han inte gjort det så  hade tanten rasat rätt fram. När han inte lyckas att fälla omkull tanten så ropar han "ursäkta, ursäkta". Tanten ställer sig då upp och kollar framåt vem som ropar. Bara det att farbrorn är ju bakom. Tillslut hör tanten och flyttar på sig.

Jag som ser det hela är helt paff, skulle inte förvåna mig om jag stod och gapade faktiskt. Sen börjar jag skratta som 17. Det hela var så sjukt och jag skrattar och skrattar.

Inga kommentarer: