fredag 25 juni 2010

Trevlig midsommarafton!

Hoppas att alla får en bra och trevlig midsommarafton. Själv ska jag tillbringa hela dagen på jobbet. Igår var det massor massor massor med människor. Helt sjukt att folk kan handla så. Och idag lär det ju bli en hel del också gissar jag. Jag jobbar till 15.45, sen åker vi nog hem till Olle. Det blir ju inget jätteparty där i år så vi åker dit och lånar grillen en sväng. Vi har blivit bjudna ut på gården här för att grilla med grannarna. Gulliga grannar vi har! Men det blir nog trångt på grillarna så vi väljer att gå till Olle.

Undra om jag ska dra iväg mina flickor för att plocka blommor för att lägga under kudden. Fast man måste ju hoppa över en massa gärdsgårdar också och det pallar vi nog inte. Tyst måste man också vara... Och tänk om man drömmer om den som är ens rätta och inte känner honom. Hur ska man då komma ihåg hur han såg ut? Dumt!

Nu ska jag åka iväg till jobbet strax. Ska leva på värktabletter under dagen. Har så jäkla ont i min kassörskeskuldra/axel/nacke. En massör kanske man skulle drömma om. Det hade inte varit helt fel.

2 kommentarer:

Ellie sa...

Glad midsommar!

Hanna Hmm sa...

Nej, nej, NEJ Malin...dröm INTE om en massör!!!! Vet du inte att "bagarens ungar äter brända bullar" och " i elektrikerns hus är glödlampan trasig" ( min pappa är elektriker, därifrån kom det uttrycket)
Dröm om en underbar , generös man, som ger presentkort på massage istället!!!! ; )
Ha en underbar midsommar, hoppas axeln/skuldran känns bättre!
Kramar