onsdag 2 juni 2010

Lite morgonskriverier

I morgon åker Nässe och jag på AC/DC, äntligen! Det kändes som att det var jättelångtfram när jag fick reda på att han hade en extra biljett. Så snällt av honom att låta mig köpa den av honom. Jag hoppas att alla är riktigt avundsjuka på mig!

Nu när äntligen allt börjar bli normalt här hemma så måste ju min tvättmaskin gå sönder. Det känns ju mycket mindre bra och det är nog ingen avis på. Nu ryker dom sista av mina sparade pengar. KUKEN!

Men min njursten är nog borta iallafall och det måste ju ha gjort att jag gått ner några hekton i vikt. Eller kanske till och med kilon. Vem vet hur stor den där Sten är egentligen?

Nu ska jag käka snabbt och sen in i duschen. Ska till Mora för att ta cellprov. Känns väl inte så kul och dessutom ska man vara nervös om man ska få nåt läskigt brev.

3 kommentarer:

Therese♥ sa...

Ha så kul på AC/DC!! Å tack för att du skrev det, KUKEN!! För det är precis så det kan kännas ibland =) Många kramar på dej fina du!! //Therese

Lillebror sa...

Faan vad avundsjuk man blir..... hälsa Angus åtminstone :-)
Tråkigt med tvättmaskinen, men spara pengarna och tvätta i områdets tvättstuga ett tag istället.

BigBro sa...

Ha det så jätte kul med Angus o grabbarna,.... detta är du väl värd,... tvättmaskin kan man köpa någon annan gång,... =D