fredag 4 september 2009

Lite iallafall

Jag har nog ballat ur med det här med bloggskrivning. Igår klipptes iallafall Ester och nu ser hon ut som en råtta men hon är så söt ändå. Hon är ju ändå våran Ester. Fast, hon var bra mycket sötare innan klippningen Haha!

Kul var det att jobba idag också tycker jag. Linda var trött och en trött Linda är lika med en rolig Linda. Så det spårade ur några gånger men vi höll oss rätt okej ändå tycker jag. Blev medbjuden till Gävle i November av två brudar. Dom tyckte att jag skulle med och ragga karlar. Det gör dom så ofta dom får chansen. Och helst när dom åker Ålandsbåt. Kände mig faktiskt rätt hedrad att dom ville ha med mig på sina upptåg. Men jag avbokar, skulle nog inte hänga med i deras tempo tror jag.

Nu är jag trötter och ska nog snart krypa ner i min säng.

Inga kommentarer: