måndag 28 februari 2011

Bajs

Mina älskade uggs finns inte längre, eller jo, dom finns ute på balkongen men dom ska kastas. Det har luktade kattkiss i hallen igår så jag höll på att dö. Jag blev galen och rensade som 17 i hallen för att se om Wilma blivit galen och kissat någonstans där hon inte ska (vilket aldrig någonsin hänt men bäst att kolla ifall). Tillslut kom jag på att det var mina uggs. Så tyvärr så var dom nog ihopklistrade med det där klistret som luktar illa när det blir blött. Vet att det varit så på gympadojjor när flickorna var små. Så nu har jag fixat mina nitar-och-bandskor så det bara är ett band och pyttelite nitar. Nu kanske jag kan gilla dom lite mera, för jag köper inte nya skor nu när det snart är vår och det ska vara gympadojjor.

1 kommentar:

Anonym sa...

du får mina uggs mamma