söndag 17 juli 2011

Mitt hem


Det är ju så modernt att visa upp sitt hem ur olika vinklar och vrår. Alla har ju så fint och ordningsamt och perfekt. Här är väl valda delar från mitt hem just nu. Diskbänken är väl den bilden som representerar mig bäst tror jag. Rörig. Och så sladdarna, jag har mycket sladdar överallt. Hjärtat i mitt sovrumsfönster fick vi av Linda och Eli dagarna efter branden. Det betydde så otroligt mycket, mera än nån kan förstå tror jag. Den lurviga filten på min säng är en julklapp från chefen. Den älskar jag och Wilma och Ester, så vi slåss nästan om den när det är kallt. Den vita ljuslyktan är en present från en rar kund.
Sen någon gång ska jag ta kort på saker som betyder mycket för mig. Det här är bara bilder från mitt hem just nu.

2 kommentarer:

LiNdA sa...

Men tänk vad en rörig diskbänk kan se bra ut på bild ändå..
Jag tänkte mest.. fasen vad snygg bild det blev :o)
Hjärtat tyckte vi att ni behövde.. Puss!

Ellie sa...

<3Kram

Är så förbaskat avundsjuk på din kamera! Tänk om någon hade velat köpa en sån till mig, men det kan ja väl bara drömma om :/