torsdag 21 juli 2011

Idag!

Idag hade jag planerat att göra så mycket men har inte gjort nåt alls nästan. Var på Orsayran igår med Helena, det var jättetrevligt och vi träffade på en massa roligt folk. Kändes lyckat. Men vi gick ändå hem rätt tidigt och jag somnade väl efter halv ett någongång som en en liten gris. Vaknade efter kl sex men somnade om vid sju igen. Vaknade och trodde klockan var runt åtta, men den var tjugo över tio! Har inte sovit så länge på en massa år tror jag. Skönt var det hur som helst. Men min planering av dagen gick alltså åt skogen. Men har tränat Ester att vara själv en sväng. Har just nu en potatisgratäng i ugnen så jag har matlådor över helgen. På måndag kommer ju en väldigt efterlängtad lön.

Fick höra idag när jag handlade;"Men du ser ju vuxen ut när du har glasögon" Hahaha!

Inga kommentarer: