måndag 4 juli 2011

Herregud alltså.

Hoppas att Orsaborna fått sin spänning för den här sommaren. Att jaga efter räddningsbilar och ambulanser för att nyfiket se vad som hänt, verkar vara nåt underbart. Jag hoppas att dom som gör det är lika snabba att hjälpa till med det dom kan OM det hänt nåt. Fast dom flesta står väl bara och kollar precis som folk gjorde med sina varma kläder den 20 mars i år. Att kasta av sig ett klädesplagg och ge till någon som står helt naken verkade vara väldigt svårt iallafall.

Ibland blir jag så otroligt trött på mänskligheten.

Jag hoppas inget allvarligt hänt idag, hoppas på falsklarm. Samtidigt så undrar jag vad det är för sjuk människa som ringt ett sånt i så fall.

Och ja, jag var ute men jag gick åt motsatt håll, Ester var bajsnödig och då har man inget val än att gå ut.

1 kommentar:

LiNdA sa...

Vi sa precis detsamma om de dära djuren, att de såg ut som någon brytit nacken av dem..
och fick ingen bättre bild. För de sträckte på sig och sen la de sig i det läget igen :o)
haha
Och ja tycker att tiden gått så sakta!!