tisdag 31 oktober 2006

Körkort (x) B-kort
Bil (x) Volvo 245
Matservis ( ) Har tallrikar och sånt men inget som hör ihop lixom
Soffbord (x) Självklart
Ica kort (x) Jobbar ju på ica
Hemförsäkring (x) Självklart
Eget boende (x) Japp, sen jag var 19 tror jag
Fast inkomst (x) A-kassan är väl fast
Köksbord (x) Lite jobbigt att käka annars
Finglas ( ) Nä, är inte så fin av mig
Betalkort (x) Har aldrig kontanter
Toarullehållare (x) Japp men använder den sällan
Duschdraperi (x) Skulle bli så blött på golvet annars
Barn (x) Två tonåringar
Sambo/make/maka ( ) Nepp
Spelar bingolotto ( ) No way
Tippar på lördagar ( ) Nä, men tror jag ska vinna ändå
Internetbank (x) Så klart!
Organiserat skafferi (x) Japp
Färsk mat i kylskåpet (x) Jaaa
Faller för reklamfilm ( ) Nä, det tycker jag inte
Har fläckbortagningsmedel hemma ( ) Nej, inte ens när Lovisa var liten fast det nog skulle behövts då
Pensionsfond (x) Ja, Aina övertalade mig
Sopsorterar (x) Började med det förra veckan faktiskt
Prenumerar på någon dagstidning (x) MoraTidning som kommer mån, ons och fre
Prenumerar på allers/hemmets veckotidning ( ) Nää
Letar middagstips ( ) Kan jag inte säga att jag gör.
Blir arg när skorna inte står på sin plats ( ) Dom står aldrig där dom ska så det är ingen idé att bry sig.
Får majoriteten av post i räkningsform (x) Ja, kan man få nåt annat på posten?
Har en stavmixer ( ) Har haft i ca 2 veckor innan jag tappade den i golvet
Äter söndagsmiddag (x) Äter middag nästan alla dagar
Försöker att inte svära ( ) Nä, jag svär
Sorterar tvätt (x) Ja, det måste man ju
Har en krok i badrummet märkt "gäster" ( ) Har inte ens krokar som är märkta med våra namn
Mobilabonemang ( ) Kontantkort
Hemtelefon (x) Klart jag har
Veckohandlar (x) Oftast
Medlem i hyresrättsföreningen (x) Ja, sen jag flyttade hemifrån
Gardiner (x) Oja
Dukar ( ) Näää
Överkast (x) Har ett iaf, men bäddar sällan
Kuddar för prydnad ( ) Nej, här har vi kuddar för att det ska vara skönt att ligga i soffan
Fler än 5 kryddor hemma (x) Självklart
Fruktskål på bordet (x) Ibland, ibland inte

Inga kommentarer: