tisdag 10 oktober 2006

6 Oktober


Jag och Carina är ju fattiga människor så vi har inte haft råd att hälsa på varandra sen i början på april. Men nu när det var marknad i Rättvik så åkte vi dit för att träffas.
Marknade var rörig och fullt i folk så vi gick ut på långbryggans istället.





Vem fan kan tro att den här bruden fyller 47 i Januari?!


När vi kom längst ut på bryggan så började solen skina.


Här är Therese's och Tina's planka

Vi såg att dom fixat till husen som förut var rätt skruttiga.
När vi gick förbli dom så hördes:
"Men va faaan...Hej!"
Och så kom en av mina favoritkunder ut ur ena dörren!


Här är han, Håkan him self, i sin skomakarverkstad.
Han är en bullrig man men så trevlig!
Han visade runt oss i sin verkstad och i verkstaden bredvid där en tjej satt och tillverkade skor. Tyvärr hade Carina och jag så bråttom till hennes buss, så vi hann inte titta ordentligt. Kom på att jag skulle knäppa iallafall nåt kort. Hade gärna knäppt lite flera om jag hunnit för det var så trevligt där inne.

1 kommentar:

Anonym sa...

Äntligen! Ett kort på kvinnan som alla har träffat utom jag. Tjusigt bruden. Jättefina kort dom andra också. Puss min Malin!