måndag 30 oktober 2006

Just nu

Evelin sitter och kollar på tv i vardagsrummet. Tror det är på "Outsiders". Hon har lov den här veckan precis som Lovisa. Evelin tycker inte det är kul alls att vara ledig. Hon har ju, som hon säger själv, ingen att umgås med. Tycker synd om henne. Tänk att så här tråkigt har hon levt i hela sitt liv. Till hon började i Bollnäs. Är så jävla glad att hon kom in där. Det är hon helt klart värd min älskade unge.

Lovisa ska sova hos Natta i natt. Dom har varit i Mora och badat i flera timmar. Vi skjutsade in dom för vi skulle ändå till Mora. Sen kom Natta's pappa och hämtade dom och då bjöd han dom på hamburgare och pommes. Snällt av honom tycker jag. Jag är glad att Lovisa umgås med dom kompisar hon umgås med. Deras föräldrar är bra och bryr sig om sina ungar. Dom har regler och så.

Jag själv mår väl inte så där super. Har ju varit snuvig och eländig i flera dagar. Och sen när jag äntligen började må bättre så fick jag mens. Inte alls kul. Tycker allmänt att livet är en strid och allt går emot mig...Tur att flickorna är rara och snälla. Är så glad att jag har dom. Var till Mora och köpte två nya bh:ar. Bygeln i min älsklings bh gick rätt av igår. Kändes som jag fick en hjärtinfarkt eller nåt när jag kände hur det stack till som fan i hjärtat. Men det var bara bygeln som stack mig.

Snälla Olle ringde och sa att han skulle byta till vinterdäck åt mig. Så nu har jag dom på oxå. Va fan skulle jag göra utan Olle alltså?! Puss på dig min bror! Och fundera över erbjudandet som du fick idag. Jag skulle iallafall bli skitglad Haha!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har du erbjudit dig att baka julkakor åt honom? Haha!!! Puss mitt hjärta.

Anonym sa...

Vad gör masn inte för sina systrar,.... =D Ang erbjudandet så ber jag om att få passa det vidare till hår-pussare o liknande filurer.... ha ha ahaaaa

Anonym sa...

Olle: Tack för den passningen! :)