onsdag 25 oktober 2006

Dagen idag


Kl. 7 käkade jag frukost


Kl. 8 Åkte vi upp till Bollnäs


Kl. 9 så var det så här fint på vägen till Bollnäs


Kl. 10 så var Evelin äntligen tillbaka till skolan


Kl. 11 parkerade jag uppe på Åhlénsparkeringen i Bollnäs


Kl. 12 var jag vid Dollarstore


Kl. 13 var jag i Edsbyn


Kl. 14 nånstans mellan Bollnäs och Orsa


Kl. 15 var jag hemma igen och tog posten


Kl. 16 hade jag diskat den här disken. Bla nya skålar och mera muggar från Dollarstore.


Kl. 17 höll jag på att försöka fixa till sopsorteringen.


Kl. 18 var jag dit och ändrade.


Kl. 19 pratade jag med min kära syster i telefon.


Kl. 20 kollade jag på "Bonde söker fru"

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det här med efit är lite kul tycker jag. :)
Tack för din titt och 'fotspår' i min blogg. Men inte blev jag så mycket klokare, inte. *s*

Anonym sa...

Jag hinner aldrig göra så där. Puss!

Malin sa...

Men inte tar det väl så mycket tid att knäppa ett kort i timmen, mamma Haha! Det är nog mera att du glömmer bort att knäppa tror jag.