söndag 11 mars 2007

Vem är det här??

16 kommentarer:

LiNdA sa...

någon av dina döttrar :o)

Kanelbullen sa...

evvisen eller olle

Anonym sa...

Lovisa,... eller?!?!

Anonym sa...

Jag tror att det är Evelin, fast det ser ut som jag men ögonen är inte mina.

Anonym sa...

Jag tror på Lovisa och säger att det är Evelin. Hon borde ju känna igen sig själv - eller känna när hon inte känner igen sig. :)

Anonym sa...

Det är Lovisa, det ser ju vem som helst!
Puss!

Anonym sa...

Lovisa va?

Anonym sa...

Nej, det är Olle. Det är ju inte Lovisens ögon! Jag ångrar mig, det får man! Jag säger Olle!

Anonym sa...

Det ser ut som Lovisas öga, men jag tror att det är Olle *S*

Anonym sa...

Det är ju Ille!

Anonym sa...

Jag tror att det är Olle.
Vad får jag i pris?

Anonym sa...

Nä detr är du tror jag..... tycker mig känna igen bilden....

LiNdA sa...

det är både Lovisa & Evelin..
två personer i samma bild :o)

Anonym sa...

Min första gissning var Lovisa fasän det ser ut som Evvisens mun :-) men det kanske är nån helt annan! Ska bli kul att få svar.

Anonym sa...

Yes, det är båda två ;-)

Anonym sa...

Babsan säger OLLE. Direkt utan att passera gå! Nu ska jag in o kolla svaret. Ha en skön helg Kramar till Er alla. Love You