fredag 5 oktober 2007

TACK OCH TACK OCH TACK

Tack så jätte jätte mycket till alla mina vänner som grattat mig så mycket idag. Jag har väl aldrig trott att jag skulle få så mycket hälsningar; i radio och tidning och family.se och bloggar och facebook och mail och en hoper sms och telefonsamtal. Jag har fått massor av kramar och blommor. Jag har fått en jättefin tavla av min chef och flera kort på en favoritkund(han gav kort på sig själv för han hade så dåligt med pengar, och jag tyckte det var jättegulligt) som även sjöng en stump och avslutade med att säga:"Ett fyrfalligt leve för Malin" varpå kunder i två köer till kassan ropade hurra för mig. Det har varit väldig mycket "världens bästa Malin" idag och det har gjort mig riktigt rörd. Och min söta pappa kom in på jobbet och gav mig världens kram. Mina flickor hade gjort mat och fint när jag kom hem och det stod rosor på bordet och ett liten paktet låg på min tallrik.

Tack alla rara människor som finns i mitt liv!

Inga kommentarer: