tisdag 27 februari 2007

Lastbilarnas dag

Idag när jag åkte till jobbet så såg jag att Skogaholmsbilen stod vid kommunhuset. Dom höll på att packa över allt bröd till en annan Skogaholmsbil. Jag skrattade lite och hoppades att dom iaf hade hunnit lasta ur brödet hos oss. Men det hade dom inte förstås. Det hade brunnit i hytten på lastbilen. Det lät lite läskigt.

Och sen så skulle Ica-bilen komma. Men han kom inte ända fram till oss heller. Han hamnade i diket nära ica. Och han satt verkligen fast Haha! Tillslut fick Nettan lov att ringa till Jemth's. Då kom Leif Lundell och drog lös ica-bilen. Linda och jag..som gillar att blogga..vi..vi glömde helt bort att knäppa kort Haha! Men några kort blev det iaf när jag kom på hur dumma vi var.




Haha! Här skulle det synas hur Ica-bilen kört ner och försökt att komma upp.


Och här är Ica-bilen när den är uppdragen

Foto: Linda Blomqvist

1 kommentar:

LiNdA sa...

Fast vi fick ju några kort iaf..
skadeglädjen e total :o)
fast den lär väl komma tillbaka å bita oss i röven ganska rejält.. haha