torsdag 27 april 2006

Cykelras

Igår när jag satt vid datorn så hörde jag att Evelin kom hem. Hon lät så konstig så jag gick till henne direkt. Hon stod i badrummet. Helt blodig i ansiktet och smutsig. Hon hade rasat på cykeln igen. Hon såg hemsk ut. När jag kom hem från jobbet så var högerögat mycket mindre än det brukar vara och på benet så hade hon en knöl som var stor som en handflata och den var hög som 17 oxå. Det var skitläskigt. Jag har aldrig sett en sån knöl förut. Måste vara det som är en lårkaka alltså. Äckligt var det iallafall. Men nu i morse var det bättre sa hon men ögat såg då lika litet ut som igår. Jag knäppte kort på henne så ni får väl se det sen på hennes blogg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Varför berättade hon inte det för mej när jag snackade med henne på msn? Shit, vilken otur hon har som alltid slår sej så mycket när hon rasar. alltid.. haha, två gånger bara i och för sej.

PUSS älskling!