söndag 15 maj 2011

Drömmar


Ett litet fint hus vill jag ha. Det ska vara gamla äppelträd och vinbärsbuskar på gården. Jag själv ska plantera krusbärsbuskar, såna där röda. Det ska ligga vid en å, och det ska finnas en brygga där jag kan sitta och meta. Ett fint hönshus ska jag ha också, där ska det bo 5 höns och en tupp. En snickarbod ska jag ha också, där jag kan borra och skruva och fixa och dona. Jag ska även renovera mina rum, ett efter ett. Dubbeldörrar ska jag ha också. Fina såna. Och vackra fönster. Och så en man, en snäll en, som finns där när jag behöver en axel att luta mig mot.

4 kommentarer:

Therese♥ sa...

Allt detta är du värd Malin!! Varför kör du inte på det?

Systern sa...

Skaffa't!

BigBroOlle sa...

Kan han inte byta däcken också eller skall jag göra det då med,.... ja han har kanske tummen mitt i handen förresten,.... ;)

Kanelbullen sa...

Åh, dubbeldörrar vill jag också ha!
Puss min Malin!